Kariéra /

nabídka pracovních pozic u společnosti Rekomont a.s.

Kariéra Kariéra

Asistentka obchodního oddělení - absolventi

POŽADUJEME:

Na této pozici budete zajišťovat chod sekretariátu obchodního oddělení, připravovat cenové nabídky do výběrových řízení, sledovat průběh jednotlivých zadávacích řízení - termíny prohlídek místa plnění, lhůty odevzdání nabídek.

Aby nám to fungovalo, potřebujeme:

SŠ vzdělání ukončené maturitou,
znalost práce na PC, MS Office,
organizační schopnosti, pečlivost, samostatnost,
časovou flexibilitu,
příjemné vystupování, komunikativnost.

NABÍZÍME:

Bude se Vám u nás líbit, protože:

všechno Vás naučíme,
budete mít možnost se podílet na zajímavých projektech,
dostanete stanovené pravomoci a odpovědnosti,
Vás podpoříme v profesním růstu a rozvoji odborných znalostí,
každý den bude pestrý,
počítáme s Vámi dlouhodobě, dáme Vám smlouvu na dobu neurčitou,
budeme se starat o Vaši spokojenost,
máte možnost si vybrat mobilní telefon,
nezapomínáme na Váš pravidelný pohyb s roční Multisportkartou,
každý u nás, tak i vy má svůj narozeninový den.

Datum nástupu:1.6.2019 - dohodou

Pokud a máte zájem pracovat v naší společnosti, pošlete profesní životopis a motivační dopis. Těšíme se na setkání s Vámi.

Abychom mohli s Vašimi osobními údaji pracovat, je důležité, abyste nám poskytl/a souhlas se zpracováním vašich osobních údajů. Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašeho životopisu a případných dalších osobních materiálů do společnosti Rekomont, a.s. dáváte souhlas s jejich shromažďováním a zpracováváním.

Pokud nám Váš souhlas v rámci GDPR udělit nechcete, prosím uveďte nám tuto informaci v rámci zaslání Vašeho životopisu.